24 Kasım 2011 Perşembe

Mastürbasyon


5 yaşlarındayken bir gün halının üzerine yüzüstü yatıp ileri geri sürtünmenin ne kadar muazzam olduğunu keşfettim. Benden başka bir allahın kulunun bilmediğini, benim keşfettiğimi sandığım bu eyleme bir de isim verdim, "Üs" diyordum. Uzun bir süre,  kimseler görmeden güzel güzel 'üs' yaptım. Bir gün her zamanki gibi  televizyon seyredip, üs   yaparken odaya teyzem girdi. Ben hiç istifimi bozmadan üs yapmaya devam ettim. Teyzem "ne yapıyorsun" diye sordu. Gayet normal bir şey yapıyor olmanın verdiği güvenle "üs yapıyorum teyze " dedim. Teyzem anlayamadığım şekilde bana çok kızdı, insanların yanında bunu yapmamam gerektiğini çok ayıp olduğunu. eğer yaptığımı görürse beni pipimden asacağını söyledi. Bu bana ders oldu. Artık insanların yanında bu güzel şeyi yapmamam gerektiğini öğrenmiştim. Ben de gizli gizli yapmaya devam ettim. 
Bir gün o zamanki yakın arkadaşlarımdan biri ile oynarken, bu büyük keşfimi artık insanlık ile paylaşma zamanınım geldiğini düşünmüş olacağım ki lütufkar bir biçimde ona bir şey göstereceğimi ama kimseye söylememesi gerektiğini söyledim. Yattım yere ve büyük bir ciddiyetle nasıl yapılacağını gösterdim. Arkadaşım güldü , küçümser bir tavırla "ben zaten yapıyorum ki" dedi. Tanrım! O an sanki dünyam yıkıldı. Bunu benim bulduğuma o kadar inanmıştım ki .

Paylaş/Kaydet/Takip et Paylaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...